GYIK

GYIK

Hogyan mossam a Lucky Kiddo ruhákat?

Javasoljuk, hogy 30 fokos programon mosson. A mosás előtt fordítsa ki a kiválasztott ruhadarabot, hogy a nyomtatás a belső oldalra kerüljön.

Hogyan találjam meg a megfelelő méretet vagy illeszkedést?

Ahhoz, hogy biztosan a megfelelő méretet válassza, rendelés előtt tekintse meg a mérettáblázatunkat. Mérje le gyermeke méreteit, és hasonlítsa össze a táblázatban szereplő adatokkal. Ha gyermeke két méret között van, javasoljuk, hogy válassza a kisebb méretet.

Mit tegyek, ha sérült terméket kapok?

Amennyiben hibát vagy sérülést észlel a terméken, amelyet nem Ön okozott, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a csomag átvételétől számított 14 napon belül az info@lucky-kiddo.com e-mail címen. Kérjük, ne küldje vissza a csomagot a címünkre, várja meg a válaszunkat, és mi gondoskodunk a probléma megoldásáról.

Mi a teendő, ha nem  vagyok elégedett a megrendelt ruhával?

Amennyiben a kiszállított termék nem felel meg az elvárásainak, lehetősége van azt visszaküldeni. Utánvétes csomagokat nem áll módunkban elfogadni. A visszaküldés szállítási költségeit a vásárlónak kell viselnie, és ezeket a költségeket nem térítjük meg. Kérjük, használja a visszaküldési bizonylatot, és tüntesse fel rajta a visszaküldés okát. A csomag beérkezését és átvizsgálását követően a megrendelés összegét visszatérítjük a rendelés kifizetéséhez használt fizetési módra.

Hogyan váltható be a kuponkód?

Miután a termékeket a kosarába helyezte, lépjen a pénztárhoz, és írja be a kuponkódot a „Kuponkód” mezőbe, amelyet a jobb oldalon talál. A rendelés végösszege automatikusan csökken a kupon értékével. Ezt követően folytathatja a rendelés befejezését.

Mi a teendő, ha a kuponkódom nem működik?

Több oka is lehet annak, hogy a kuponkódja nem működik:

  1. Az utalványt már korábban beváltották, így nincs több felhasználható egyenlege.
  2. Az utalvány egy adott ügyfélfiókhoz van rendelve.
  3. Az utalvány csak meghatározott minimális és/vagy maximális rendelési érték esetén érvényes.

Ha kérdése merül fel, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@lucky-kiddo.com e-mail címen, és ne felejtse el megadni a kuponkódot.




Hogyan ellenőrizhetem, hogy helyesen adtam-e le a rendelést?

A rendelés helyességét a visszaigazoló e-mailben ellenőrizheti, amelyet a rendelés leadását követően küldünk. Amennyiben nem találja az e-mailt, érdemes ellenőrizni a spam mappát is.

Ha bármilyen kérdése merül fel a megrendeléssel kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal az info@lucky-kiddo.com e-mail címen, és készséggel segítünk Önnek.